Translate

22 Ağustos 2012 Çarşamba

'Unutma, Sen ruh denen  nurun ile çamur denen bedenle buluşmasından doğdun..Bab-ı Aşk Şems-i Tebrizi'
Ne mi düşünüyorum..bilmiyorum, etrafımda olan olmayan her şeyi düşünüyorum bu aralar ve bu yüzden çok da konuşmuyorum,
konuşmak da istemiyorum aslına bakarsan..Bana eskisi gibi olmadığımı söylüyorlar, eskisi gibi olmak istemiyorum..
Neden konuşmak istemiyorum biliyor musun..Çünkü hiç kimseye bir şeyleri ispat etmeye çalışmak istemiyorum artık..
Bunu yaptım evet ve yoruldum..Tartıştım ve kavga da ettim ve bu çok anlamsız geliyor şu anda..
Bazı şeyleri, derinlikleri,düşünceleri, hissettiklerimi benim biliyor olmam benim için yeterli şimdi..
Kimsenin bilmesine gerek yok başka..Bu çok saçma..
2 hafta önce yollara düştüm, aradığım neydi bilmiyorum..Ya da neyi kaybetmiştim de bulmak için daha önce cesaret bile edemeyeceğim
yolları katettim bilmiyorum..Gördüğüm her şeyde benden bir parça vardı sanki, kaybettiğim..Tek tek topladım onları içime attım tekrar..
İnsan kendini gerçekten kaybedebiliyormuş gökyüzünün ya da denizin mavisinde..Gözlerim de kayboldu..bakarken sonsuza..Herşey herkes kayboldu..
Hayatımda en çok korktuğum şeyi yendim ve de..Nefessiz şekilde derinliğini bilmediğim, içine bakıp kestiremediğin denize
bütün korkularımı unutup bir çırpıda atlayıvermek..Çıplak gözle içine bakabilmek mavi yeşilinin derinliğine,
ve yukarı çıktığında tekrar soluk aldığını hissetmek..Şükretmek..
Gülebilirsiniz burada:))Ama bunun ne demek olduğunu ben daha yeni keşfettim..
Çocuktum sanki seneler sonra tekrar..İnsan kendisi ile de dalga geçebilmeli yeri geldiğinde..:)Arkadaşlarımla bilmem kaç kere atladık tahta iskeleden..Tekrar ve tekrar..Korkmadan..Alıştırmaydı sanki benim için daha anlamını bilmediğim bir çok şeye, neden bilmiyorum böyle hissettim sadece..
Her seferinde sanki daha da iyi hissediyordum..Aklımda yeri bulamama korkusu yoktu artık..İnsan arada kendini uçurmalı mı? Kesinlikle evet..:)
Doğanın içinde olduğunuz sürece, ondan bir parça olduğunuzu hissettiğiniz sürece hiç bir sakıncası yok:)O sizi daima kollayandır çünkü..
Bazen puslu soğuk, bazen renkli ve sıcacık..Bu kadar kısa ve net aslında..

4 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil